Nákup on-line Způsoby dopravy Osobní vyzvednutí/rezervace Způsoby platby Výhody s Hit kartou Výprodejové trháky Aktuální akce

Kontakty / Časté dotazy

faq-overview-headerbanner-KnzB-EdqhLxG2cnn-oKQQzYTRXo.

Časté dotazy
k dopravě
  • Jaké jsou způsoby dopravy a kolik to stojí?
    Můžete zvolit naši dopravu, nebo vlastní odvoz z pobočky, kterou si vyberete. Menší zboží doručujeme jako balík, objemnější objednávky přivezeme spedicí. Cenu za dopravu platíte vždy za celou objednávku, osobní odběr je zdarma. Více o dopravě najdete zde.
  • Je možný osobní odběr?

    Ano, vámi zakoupené zboží si můžete vyzvednout na pobočce XXXLutz ve vaší blízkosti. U zboží zakoupeného v e-shopu stačí v nákupním košíku zakliknout „vlastní odvoz“ a vybrat si pobočku, do které si pro zboží přijedete. Vezměte prosím na vědomí, že některé zboží se nachází ve skladu vzdáleném několik minut jízdy od pobočky!

  • Jak si objednám dodávku XXXLutz pro vlastní odběr?

    Koupili jste si nábytek, chcete si ho odvézt domů, ale nevejde se vám do auta? Žádný problém. Rádi vám zapůjčíme naši dodávku XXXLutz. Stačí si ji včas zarezervovat! Více o možnosti rezervace dodávky naleznete zde.

    Při nákupu nad 6.000 Kč Vám dodávku zapůjčíme zdarma – zaplatíte pouze 499 Kč jako podíl na pojištění. Při nižší částce nákupu Vám je dodávka k dispozici za poplatek 600 Kč a k tomu 499 Kč podíl na pojištění.

    Uvedené podmínky platí do vzdálenosti 150 km zahrnující cestu od obchodního domu a zpět. Delší cesty jsou započítávány s příplatkem 9 Kč za km.

  • Jaká je výdejní doba skladu při osobním odběru?
    Výdejní doba skladu se řídí otevíracími hodinami pobočky, ze které si zboží chcete vyzvednout. Kontakty na pobočky naleznete zde.
  • Expedice a doručení zboží

    Zboží je vyexpedováno po zkompletování celé kupní smlouvy. Objednávka může být rozdělena na 2 kupní smlouvy v závislosti na expedičním skladu zboží v objednávce. V den expedice obdržíte e-mailem potvrzení o expedici s číslem zásilky, pod kterým se zboží doručuje.

    Zboží se doručuje v pracovní dny v čase 8.00 – 17.00 hod.

  • Vynesete mi zboží nakoupené v e-shopu do patra?

    Zboží je doručeno na adresu dodání uvedené v objednávce za první uzamykatelné dveře při balíkových zásilkách, pokud tomu podmínky dovolují. Výnos do patra poskytujeme u zásilek objemnějšího charakteru doručených spedicí automaticky.

  • Zasíláte zboží i do zahraničí?
    Nikoli, zboží dopravujeme pouze na území České republiky.
  • Sledování průběhu stavu objednávky před expedicí

    Stav vaší objednávky můžete sledovat zde.

    Po zadání jména zákazníka (u objednávky vytvořené na firmu – název firmy) a čísla objednávky se vám zobrazí aktuální zpracování vaší objednávky a předpokládaná doba doručení. Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, kontaktujte nás prosím na emailové adrese shop@xxxlutz.cz

  • Je zákazník před dodáním zboží kontaktován?

    Před dodáním zboží firmou XXXLutz vás budeme telefonicky kontaktovat ohledně termínu. Na termín dodání zboží spedicí a balíkovou službou nemáme žádný vliv.

  • Je možné zadat požadovaný termín dodání?

    U doručení zboží servisním týmem XXXLutz lze uvést den a časové okno 3 hodin pro požadované doručení. Tento termín je možné uvést přímo v objednávce v poli pro komentář nebo e-mailem na shop@xxxlutz.cz. Berte prosím na vědomí, že krátkodobé termíny nelze zohlednit. Na doručení zboží spedicí a balíkovou službou nemáme žádný vliv.

  • Zboží jde dle statusu k dostupné. Proč jsem ho ještě neobdržel?

    Může se stát, že je zboží dle stavu objednávky dostupné, ale není uvedená dodací lhůta. V tomto případě mějte trpělivost. Náš XXXLutz servisní tým vás bude kontaktovat, aby si s vámi domluvil individuální termín dodání.

  • Jsou ukládány dřívější zakázky?

    Dřívější objednávky si může registrovaný zákazník prohlédnout pod „XXXL Konto“. Více informací k ochraně osobních údajů se dovíte zde.

  • Poškozené nebo neúplné doručení objednávky

    Doporučujeme zkontrolovat neporušenost balíků při převzetí zboží od řidiče. Pokud je některý z balíků poškozen, tak buď zboží od řidiče nepřebírejte a kontaktujte poté našeho reklamanta na e-mailové adrese reklamace.eshop@xxxlutz.cz, nebo zboží přeberte a napište do přepravního listu řidiči poznámku, že zboží bylo převzato s výhradou pro případné pozdější podání reklamace.

    Doporučujeme při převzetí překontrolovat, zda počet přebraných balíků souhlasí s počtem balíků uvedených na přepravním listu.

  • Co mám dělat, pokud jsem obdržel/a špatné zboží?

    Pokud máte dojem, že jste obdrželi špatné zboží nebo jeho provedení, zkontrolujte nejprve potvrzení objednávky s vyobrazením v našem e-shopu. Pokud máte pochybnosti, obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu: shop@xxxlutz.cz.

Časté dotazy
k platbě
  • Jaké jsou v e-shopu možnosti platby?

    Používáme moderní způsoby platby – rychlé, jednoduché a samozřejmě bezpečné.

    Kreditní karta:

    U nás můžete rychle a bezpečně zaplatit kreditní kartou. Akceptujeme karty VISA a MasterCard. V případě platby kreditní kartou bude vaše konto ihned zatíženo. S vašimi osobními daty včetně údajů o platební kartě zacházíme velmi diskrétně. Naši partneři splňují vysoké požadavky na bezpečnost a váš nákup je tím absolutně spolehlivý.

    Online bankovní převod:

    S online bankovním převodem využíváte online platební systém s vašimi online bankovními daty absolutně bezpečně s PIN a TAN. Zohledněte prosím, že částka bude z vašeho konta ihned odečtena. Jakmile k nám částka dojde, bude vám vaše objednávka zaslána v rámci dané dodací lhůty.

    Platba pomocí elektrické peněženky – PayPal:

    Paypal je jednoduchý, rychlý a především bezpečný způsob, jak na internetu posílat a přijímat peníze. Vaše údaje o platební nebo kreditní kartě jsou uložené, proto je nemusíte při každém nákupu zadávat a posílat přes internet. S ochranou uživatele Paypal je platba navíc velmi bezpečná. Platby PayPal dorazí během vteřiny a pro vás je platba bezplatná.

  • Kdy obdržím daňový doklad?

    Daňový doklad obdržíte ihned po expedici zboží na vaši emailovou adresu zadanou v objednávce. Pokud potřebujete kopii, obraťte se na nás prosím na následující emailové adrese: shop@xxxlutz.cz.

    Zohledněte prosím, že při platbě kreditní kartou, online bankovním převodem a Paypal bude vaše konto ihned zatíženo.

  • Je možné nakupovat na splátky?
    Ano, pomůžeme Vám vytvořit splátkový kalendář na míru. Podrobnosti o XXXL financování se dozvíte zde.
    Tato služba je dostupná v současné době pouze v kamenných prodejnách, nikoliv v e-shopu.
  • Lze v e-shopu uplatnit slevové kupony a dárkové poukazy?

    Ano, v e-shopu lze uplatnit slevové kupony. Stačí, když zadáte kód kuponu do příslušného pole v objednávce. Podmínky uplatnění slevových kuponů závisí na podmínkách akce.

    V případě dárkových poukazů zadejte jeho číslo, které naleznete na zadní straně. Důležité je vyčerpat celou hodnotu poukázky. Z administrativních důvodů nemůžeme vystavovat poukázku na zbylou hodnotu. Pokud je hodnota vašeho nákupního košíku větší, doplatíte zbylou částku jednou z nabízených možností platby. Pokud se vám nedaří poukázku uplatnit, sdělte nám to v poli komentář a nezapomeňte napsat číslo poukazu. My to prověříme, a pokud to bude možné, upravíme vaši objednávku.

    Dbejte prosím na to, že poukázky z filiálky nelze uplatnit v e-shopu (platí i opačně). Podmínky pro uplatnění poukazu naleznete vždy v podmínkách akce.

  • Co se stane s poukazem po stornování?

    Po stornování zakázky nebo vrácení zboží vám budou poukazy, které jste si koupili nebo získali na základě dřívějších nákupů, znovu vystaveny jako poukaz. Akční a reklamní poukazy propadnou. Více informací naleznete zde.

  • Je možné objednat si zboží v e-shopu a zaplatit ho při osobním odběru v pobočce?
    Ne, toto není v současné době možné.
Časté dotazy
k vrácení zboží
  • Jak dlouho mám na vrácení zboží?
    Zboží z e-shopu můžete vrátit do 14 kalendářních dní od data převzetí. Pokud není se zbožím něco v pořádku, máte možnost ho reklamovat. Pro oba případy jsme pro Vás připravili jednoduchý a přehledný postup, který naleznete zde.
  • Jak dlouho trvá vyřízení reklamace v e-shopu?
    Zákonná lhůta na vyřízení reklamace činí 30 dnů, ale samozřejmě se snažíme Vaše požadavky vždy vyřídit co nejrychleji.
  • Potřebuji uplatnit reklamaci na zboží z e-shopu

    Pro podání reklamace zákazník vyplní reklamační formulář na webových stránkách, popřípadě zašle reklamaci na e-mailovou adresu: reklamace.eshop@xxxlutz.cz

    Podklady, které budeme potřebovat pro urychlení reklamačního řízení, jsou:

    • číslo kupní smlouvy
    • číslo reklamovaného produktu a počet kusů
    • fotografie poškození
    • montážní návod s vyznačeným poškozeným dílem
    • číslo balíku, ve kterém se nachází poškozený reklamovaný díl
  • Jak můžu vrátit zakoupený výrobek?

    Abychom vám umožnili co nejrychlejší a nejjednodušší vrácení zboží, postupujte prosím následujícím způsobem:



    Pokud chcete vrátit zboží, které bylo zasláno balíkovou službou, použijte nálepku pro vratky, která se nachází uvnitř balíku. Zabalte zboží tak, aby se neporušeně dostalo zpět k nám – pokud možno v neporušeném originálním balení. A vyplněný formulář o vrácení zboží vložte dovnitř balíku. Na balík nalepte etiketu pro vrácení zboží a odneste balík na poštu. Zboží, které jste vyzvedli na pobočce, musíte zase odnést zpátky na pobočku. Obraťte se prosím na informace dané pobočky.

  • Potřebuji uplatnit reklamaci na zboží z filiálky
    Rychle a snadno zpracujeme vaši reklamaci. Kontaktuje prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle, které naleznete na kupní smlouvě nebo na našich internetových stránkách, nebo na emailové adrese: reklamace.eshop@xxxlutz.cz. Samozřejmě můžete kontaktovat i vašeho prodejce.
  • Kdy obdržím peníze zpátky?

    V případě vrácení zboží obdržíte peníze zpět, jakmile zboží dorazí k nám. Peníze dostane zpět stejným způsobem platby maximálně do 14 dní. U platby kreditní kartou dostanete dobropis dle vyúčtovacího období v příštím nebo přespříštím vyúčtování kreditní karty.

  • Musí mít zboží při reklamaci nebo vrácení originální obal?

    Při vrácení zboží zakoupeného v e-shopu (v zákonné lhůtě 14 dní) musí být výrobky v originálním obalu.

    Pokud chcete zboží zakoupené v e-shopu reklamovat, nemusíte výrobky balit do originálního obalu.

Časté dotazy
k servisu
  • Kam se můžu obrátit, když se chci na něco zeptat nebo mám problém?

    Náš zákaznický servis je tu pro vás. Kontaktujte nás:

    E-shop: po – pá 9–18 hodin na tel. č.: +420 230 210 800 nebo e-mailu: shop@xxxlutz.cz

  • Jak dlouhá je záruka na zboží?

    Zákonná záruka na zboží je 2 roky. Pokud jste obdrželi vadné zboží, obraťte se na nás neprodleně na e-mailové adrese reklamace.eshop@xxxlutz.cz, abychom se vyhli pozdějším případným nedorozuměním.

  • Odstoupení od smlouvy uzavřené v e-shopu

    Je možné bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od doručení zboží. Zboží je potřeba doručit na vlastní náklady zpět do XXXLutz v zabaleném stavu, s vyplněným formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy, který zákazník obdrží v balení s doručeným zbožím po dohodě s e-shopem na adrese: shop@xxxlutz.cz

  • Do kdy můžu zakázku stornovat?

    Stornovat zakázku může náš servisní tým nejpozději 3 dny před expedicí, u balíkových zásilek před předáním na balíkovou službu. Pokud je zboží na cestě, je jediným řešením balík nepřevzít. Storno prosím hlašte písemně na náš zákaznický servis: shop@xxxlutz.cz

  • Kde lze koupit náhradní díly a příslušenství?

    Pokud potřebujete příslušenství k výrobku, který jste si objednali v našem e-shopu, obraťte se na naše servisní zaměstnance na shop@xxxlutz.cz, kteří vás budou informovat o dostupnosti a ceně. Pokud se vám něco rozbilo, nebo ztratilo, pomůžou vám zaměstnanci na téže e-mailové adrese.

  • Kde obdržím další informace o výrobku?

    Pokud potřebujete více informací, než naleznete na naší internetové stránce, můžete nás osobně navštívit na jedné z našich poboček. Zde vám poradí naši odborně vyškolení zaměstnanci a obdržíte informace o našem XXXLutz sortimentu. Pokud je vám příjemnější elektronická komunikace, můžete váš dotaz zaslat na shop@xxxlutz.cz nebo využít kontaktní formulář na našich internetových stránkách.

  • Kde obdržím návod na montáž?

    Pokud jste obdrželi zboží bez návodu na montáž, obraťte se prosím na shop@xxxlutz.cz. Obratem vám ho pošleme na vaši e-mailovou adresu.

  • Lze sjednat poradenský termín na pobočce?

    Sjednejte si poradenský termín na naší pobočce jednoduše online. Kontakty na pobočky naleznete zde.

  • Kdo připojuje vodu a elektřinu?

    Náš odborně vyškolený montážní tým instaluje na přání i připojení vody a elektřiny při montáži kuchyně. Tato služba je k objednání jen na našich pobočkách.

  • Je možné plánování nábytku a vybavení na míru?

    Ano, naši odborní poradci Vám pomohou naplánovat vybavení na míru Vašim přáním i prostorovým dispozicím. Stačí si domluvit termín porady v některé z poboček. Pomocí programu pro plánování kuchyní si můžete vytvořit 3D návrh své vysněné kuchyně z pohodlí domova. Poté váš návrh můžete odeslat na pobočku a naši poradci vám pomůžou s realizaci vaší vysněné kuchyně.

  • Je možné nechat si doručit XXXL-nákup?

    XXXLutz nabízí doručení zboží k vám domů. Pokud si své nákupy odvezete raději sami, nabízíme vám k dispozici XXXLutz dodávku, kterou můžete řídit s klasickým oprávněním pro skupinu B. Více informací naleznete zde.

  • Montáž nábytku

    V e-shopu tuto možnost nenabízíme. V případě zájmu o montáž nábytku zakoupeného v XXXLutz se musí zákazník obrátit na jednu z našich prodejen. Přehled našich poboček naleznete zde.

Časté dotazy
ostatní
  • Co XXXLutz nabízí?

    Dům nábytku XXXLutz nabízí svým zákazníkům 100% servis a širokou paletu výrobků. Nejmodernější trendy a materiály nejlepší kvality jsou pro nás velmi důležité. K nábytku pro celý dům nabízíme i veškeré doplňky: bytový textil, závěsy, svítidla, podlahy, orientální koberce, dárkové artikly, pomůcky do kuchyně, dekoraci.

  • Chci rezervovat zboží na e-shopu

    Na zboží, které je aktuálně skladem, si zákazník může vytvořit nezávaznou rezervaci na 48 hodin. Jako cena pak platí cena výrobku v den vytvoření nezávazné rezervace.

  • Lze v e-shopu zakoupit zboží z letáku?
    Ano, zboží z letáku si zpravidla můžete koupit také online. Výjimku mohou tvořit některé výrobky.
  • Jsou ceny v pobočce stejné jako v e-shopu?
    Ano, ceny v pobočkách a e-shopu jsou stejné. Výjimku mohou tvořit některé akční nabídky e-shopu, které se mohou od cen v pobočce lišit.
  • Proč nejde některé zboží zakoupit online?
    Některé zboží pro Vás připravujeme na míru, proto ho nejde objednat online. Například vestavné kuchyně, sedačky s potahem na přání nebo metrové zboží či podlahy prodáváme pouze v pobočkách, kde se můžete obrátit na naše odborné poradce a nechat si navrhnout individuální řešení.
  • Jak zjistím, jestli je zboží skladem, popř. jaké jsou dodací lhůty?

    Na stránce každého výrobku najdete odkaz „dostupnost“. Do příslušného políčka stačí zadat PSČ nebo název obce a zjistíte, jaká je dostupnost výrobku ve vaší pobočce XXXLutz. Dodací lhůta je viditelná po vložení výrobku do košíku. Jako závazná dodací lhůta ovšem platí lhůta uvedená v potvrzení objednávky.

  • Jaké exkluzivní značky nabízí XXXLutz?

    XXXLutz nabízí produkty značkových výrobců jako Hülsta, Rolf Benz, WMF, Vossen, Leonardo, Esprit, Joop, Natuzzi a další. Díky nim můžeme splnit i ta nejexkluzivnější přání našich zákazníků.

  • Bezpečnost a ochrana dat

    Pokyny k ochraně dat v e-shopu XXXLutz naleznete zde.

  • Kde jsou k dispozici obchodní podmínky?

    Všeobecné obchodní podmínky naleznete na našich internetových stránkách nebo zde.

Chcete se na něco zeptat?
Naši kolegové ze zákaznického servisu jsou tu pro Vás! S dotazy k e-shopu stačí zavolat na tel. +420 230 210 800 (po–pá 9:00–18:00 hod.). Otázky k nákupu v kamenných pobočkách rádi zodpovíme zde: XXXLutz Stodůlky tel. +420 230 200 000, XXXLutz Černý Most tel. +420 225 286 000, XXXLutz Brno tel. +420 518 704 000. Nebo napište na shop@xxxlutz.cz. Perfektní volbou je také kontaktní formulář – pokládání dotazů jednoduše, rychle a kdykoli.