Nákup on-line Způsoby dopravy Osobní vyzvednutí/rezervace Způsoby platby Výhody s Hit kartou Výprodejové trháky Aktuální akce

Jak postupovat, když chci stornovat nebo změnit objednávku?


Po stornování zakázky nebo vrácení zboží vám budou poukazy, které jste si koupili nebo získali na základě dřívějších nákupů, znovu vystaveny jako poukaz. Akční a reklamní poukazy propadnou. Více informací naleznete zde.


Časté dotazy k tématu
Chcete se na něco zeptat?
Naši kolegové ze zákaznického servisu jsou tu pro Vás! S dotazy k e-shopu stačí zavolat na tel. +420 230 210 800 (po–pá 9:00–18:00 hod.). Otázky k nákupu v kamenných pobočkách rádi zodpovíme zde: XXXLutz Stodůlky tel. +420 230 200 000, XXXLutz Černý Most tel. +420 225 286 000, XXXLutz Brno tel. +420 518 704 000. Nebo napište na shop@xxxlutz.cz. Perfektní volbou je také kontaktní formulář – pokládání dotazů jednoduše, rychle a kdykoli.