Nákup on-line Způsoby dopravy Způsoby platby Výhody s Hitpasem Výprodejové trháky Kompetentní poradenství

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace v e-shopu?


Zákonná lhůta na vyřízení reklamace činí 30 dnů, ale samozřejmě se snažíme Vaše požadavky vždy vyřídit co nejrychleji.

Časté dotazy k tématu
CHCETE SE NA NĚCO ZEPTAT?
Naši kolegové ze zákaznického servisu jsou tu pro Vás! S dotazy k e-shopu stačí zavolat na tel. +420 230 210 800 (po–pá 9:00–18:00 hod.). Otázky k nákupu v kamenných pobočkách rádi zodpovíme zde: XXXLutz Stodůlky tel. +420 230 200 000, XXXLutz Černý Most tel. +420 225 286 000, XXXLutz Brno tel. +420 518 704 000. Nebo napište na shop@xxxlutz.cz. Perfektní volbou je také kontaktní formulář – pokládání dotazů jednoduše, rychle a kdykoli.