Výhody s Hitpasem Kompetentní poradenství Služby šití Výhodná dodávka & montáž

Zákulisní dění

Proč je na každém domě nábytku XXXLutz umístěna červená židle?

V roce 2004 byla červená židle zavedena jako reklamní logo. Židle byla vyrobena také ve zvětšeném rozměru (výška 30 metrů) a zapsána do Guinessovy knihy rekordů. Červená židle je výrazným a dobře viditelným znakem našich domů nábytku.
 

Odkud pochází označení Lutz? Jak toto jméno vzniklo?

31. října 1945 byl do obchodního rejstříku vedeného krajským soudem ve Welsu zapsána firma Lutz nábytek, společnost Seifert & spol. v.o.s. Zakladatelem byl právník pocházející z Vídně pan Dr. Richard Seifert (1910 – 2000) a jeho manželka, dcera obecního lékaře z Haag am Hausruck (Horní Rakousko) Gertrude Seifert, rozená Lutz roku 1921.

Předmětem podnikání byla výroba malovaných selských krabiček, domečků pro panenky a dalších výrobků řemeslného umění.
 

Jak vznikly XXXL restaurace?

Aby zákazníci měli při nakupování ještě větší pohodlí, byl v roce 1996 zaveden individuální koncept restaurací XXXLutz. První restaurace vznikly v domě nábytku Ried a Wiener Neustadt. Od té doby byl každý nový dům nábytku vybaven restaurací a i ve všech starších domech nábytku byla restaurace dobudována.

V XXXL restauracích poskytujeme vynikající služby. Servírujeme denní menu i speciality z jídelního lístku. Naše restaurace mají vysokou úroveň především díky surovinám top kvality, které při přípravě pokrmů používáme. Naši kuchaři se každý rok scházejí k velkému testování a ochutnávání. Protože jen to, co chutná našim kuchařům, může být podáváno hostům v XXXL restauraci. Zákazníci mají také možnost prolistovat si jídelní lístek na našich internetových stránkách nebo si emailem nechat zasílat týdenní menu.
 

Jaká ocenění za reklamu už XXXLutz získal a jakých vyznamenání dosáhl?

Reklamní koncept zařadil značku XXXLutz mezi nejznámější prodejce nábytku v Rakousku. Dle vyjádření zákazníků je XXXLutz nejoblíbenějším prodejcem nábytku v Rakousku.

Porota mezinárodní reklamní asociace (Internation Advertising Association IAA) ocenila titulem „Marketer des Jahres“ (marketingový ředitel roku) pro oblast Rakousko marketingového ředitele a tiskového mluvčího skupiny XXXLutz Mag. Thomase Saligera.

XXXLutz spolupracuje s vídeňskou agenturou Demner, Merlicek & Bergmann. Agentura obdržela v roce 2004 státní cenu za marketingový koncept XXXLutz.
 

Co je XXXL HIT PAS?

XXXL HIT PAS a XXXL HIT KARTA opravňují naše zákazníky k využívání XXXL výhod a exkluzivních nabídek. V současné době vlastní HIT PAS více než 1,6 milionů spokojených zákazníků. Získat HIT PAS a díky tomu profitovat ze speciálních nabídek jako např. šití závěsů zdarma nebo slevové poukazy na každý měsíc roku může každý. Jednoduše si prohlédněte náš HIT PAS na adrese: HIT PAS
 

Jak získám svůj HIT PAS?

Nejjednodušší je přihlášení na internetových stránkách XXXLutz: Objednat HIT PAS. Svůj HIT PAS získáte také v domě nábytku XXXLutz. Stačí se jednoduše zeptat našich odborných poradců.
 

Jakou marketingovou strategii XXXLutz uplatňuje a co znamená XXXL?

XXXLutz myslí především na výběr a služby. XXXL znamená, že se stále snažíme zlepšovat a být lepší než ostatní.

Nový směr, kterým se XXXLutz v Rakousku vydal, vyžaduje také novou marketingovou koncepci. Aby se stal číslem 1 u zákazníků, musel XXXLutz dokázat, že je také číslem 1 v oblasti reklamy. XXXLutz překvapuje netradičními nápady v médiích jako např. televize a rádio, ale také například v prospektech, na plakátech a v novinách.

Ve spolupráci s reklamní agenturou Demner, Merlicek & Bergmann se XXXLutz se svojí červenou židlí a HIT PASem nesmazatelně zapsal do paměti spotřebitelů.

Jako symbol dosažené velikosti a výkonnosti byla firma v roce 1999 přejmenována z Lutz na XXXLutz.
 

Co je na XXXLutz zvláštní? Jak se identifikuje značka XXXLutz?

XXXLutz nabízí XXXL výběr zboží za nízké ceny. Všech našich 18 500 zaměstnanců se z plných sil snaží poskytovat zákazníkům nejlepší servis a plnit jejich sny o krásném bydlení. Společnost XXXLutz je vedena hospodárně, inovativně, rozumně a průběžně kontroluje, zda bylo dosaženo dílčích cílů.