Vrácení zboží a reklamace
Reklamace zboží zakoupeného v prodejně
Zboží zakoupené v prodejně můžete reklamovat na kterékoli z našich prodejen osobně, nebo můžete reklamaci podat e-mailem na příslušnou prodejnu. Zde najdete kontakty na prodejny.
Vrácení zboží z e-shopu
Do 30 kalendářních dnů od jeho převzetí můžete zboží bez udání důvodu vrátit. Pro uplatnění práva na vrácení zboží je nutné odeslat oznámení o odstoupení od smlouvy nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení zboží. Oznámení o odstoupení nám zašlete přes kontaktní centrum, nebo e-mailem na: [email protected], nebo poštou na adresu: E-shop XXXLutz – XLCZ Nábytek s.r.o., Pražská 135, 251 01 Čestlice. Zboží můžete také vyměnit.
V e-shopu XXXLutz máte 30 kalendářních dní na vrácení zboží neboli odstoupení od smlouvy. V případě potřeby můžete zboží také vyměnit nebo reklamovat. Zde najdete postup, jak vrátit nebo reklamovat zboží z e-shopu a také odpovědi na další otázky spojené s vrácením a reklamací.
Jak vrátit zboží z e-shopu?
Pro vrácení zboží z e-shopu použijte tento postup:
- vyplňte a podepište „Formulář k vrácení zboží“
- vyplněný formulář odešlete přes naše kontaktní centrum: objednávka z e-shopu → vrácení nebo reklamace zboží → vrácení nebo reklamace zboží → vrácení/výměna zboží
- zabalte zboží do originálního obalu (v případě zboží, které vracíte přes dopravce, zabalte i do přepravního obalu – viz smluvní podmínky vámi vybraného dopravce)
- zboží odešlete na: E-shop XXXLutz – XLCZ Nábytek s.r.o., Pražská 135, 251 01 Čestlice, nebo dovezte do kterékoli z našich prodejen
Reklamace zboží z e-shopu
Jestliže není se zbožím něco v pořádku, můžete ho reklamovat. Abychom mohli vaše požadavky vyřídit spolehlivě a bez zbytečného odkladu, postupujte prosím podle kroků uvedených níže.
Jak reklamovat zboží z e-shopu?
- pečlivě vyplňte „Reklamační protokol“
- protokol si uložte do počítače
- vyplněný protokol odešlete přes naše kontaktní centrum: objednávka z e-shopu → vrácení nebo reklamace zboží → vrácení poškozené zásilky a reklamace
- do žádosti v kontaktním centru připojte fotografie, montážní návod s vyznačeným poškozeným dílem nebo další dokumenty
- číslo kupní smlouvy
- číslo reklamovaného produktu a počet kusů
- fotografie poškození ve formátu jpg
- montážní návod s vyznačeným poškozeným dílem
- číslo balíku, ve kterém se nachází poškozený reklamovaný díl
Další informace k vrácení a reklamaci zboží
Musí být zboží při vrácení v originálním obalu?
Kdy a jak mi přijdou peníze za vrácené zboží?
Jak je to s náklady na vrácení zboží?
Nejde mi vyplnit „Formulář k vrácení zboží“?
Nejde mi vyplnit „Reklamační protokol“
Jaká je záruční doba a kde najdu reklamační řád?
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Chcete se ještě na něco zeptat?
Zde najdete odpovědi na spoustu dalších otázek, které vás mohou zajímat.