Vrácení zboží a reklamace

Reklamace zboží zakoupeného v prodejně

Zboží zakoupené v prodejně můžete reklamovat na kterékoli z našich prodejen osobně, nebo můžete reklamaci podat e-mailem na příslušnou prodejnu. Zde najdete kontakty na prodejny.

Vrácení zboží z e-shopu

Do 30 kalendářních dnů od jeho převzetí můžete zboží bez udání důvodu vrátit. Pro uplatnění práva na vrácení zboží je nutné odeslat oznámení o odstoupení od smlouvy nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení zboží. Oznámení o odstoupení nám zašlete přes kontaktní centrum, nebo e-mailem na: [email protected], nebo poštou na adresu: E-shop XXXLutz – XLCZ Nábytek s.r.o., Pražská 135, 251 01 Čestlice. Zboží můžete také vyměnit.
V e-shopu XXXLutz máte 30 kalendářních dní na vrácení zboží neboli odstoupení od smlouvy. V případě potřeby můžete zboží také vyměnit nebo reklamovat. Zde najdete postup, jak vrátit nebo reklamovat zboží z e-shopu a také odpovědi na další otázky spojené s vrácením a reklamací.

Jak vrátit zboží z e-shopu?

Pro vrácení zboží z e-shopu použijte tento postup:
  1. vyplňte a podepište „Formulář k vrácení zboží“
  2. vyplněný formulář odešlete přes naše kontaktní centrum: objednávka z e-shopu → vrácení nebo reklamace zboží → vrácení nebo reklamace zboží → vrácení/výměna zboží
  3. zabalte zboží do originálního obalu (v případě zboží, které vracíte přes dopravce, zabalte i do přepravního obalu – viz smluvní podmínky vámi vybraného dopravce)
  4. zboží odešlete na: E-shop XXXLutz – XLCZ Nábytek s.r.o., Pražská 135, 251 01 Čestlice, nebo dovezte do kterékoli z našich prodejen

Reklamace zboží z e-shopu

Jestliže není se zbožím něco v pořádku, můžete ho reklamovat. Abychom mohli vaše požadavky vyřídit spolehlivě a bez zbytečného odkladu, postupujte prosím podle kroků uvedených níže.

Jak reklamovat zboží z e-shopu?

  1. pečlivě vyplňte „Reklamační protokol“
  2. protokol si uložte do počítače
  3. vyplněný protokol odešlete přes naše kontaktní centrum: objednávka z e-shopu → vrácení nebo reklamace zboží → vrácení poškozené zásilky a reklamace
  4. do žádosti v kontaktním centru připojte fotografie, montážní návod s vyznačeným poškozeným dílem nebo další dokumenty
Pro urychlení reklamačního řízení prosím uveďte:
  • číslo kupní smlouvy
  • číslo reklamovaného produktu a počet kusů
  • fotografie poškození ve formátu jpg
  • montážní návod s vyznačeným poškozeným dílem
  • číslo balíku, ve kterém se nachází poškozený reklamovaný díl

Další informace k vrácení a reklamaci zboží

Chcete se ještě na něco zeptat?

Zde najdete odpovědi na spoustu dalších otázek, které vás mohou zajímat.