Nákup on-line Způsoby dopravy Osobní vyzvednutí/rezervace Způsoby platby Výhody s Hit kartou Výprodejové trháky Aktuální akce

Značka

Zážitek ze značky XXXLutz

Značka, která to v sobě má. V současné době patří XXXLutz k 10 nejhodnotnějším značkám v Rakousku a je známá i v mnoha dalších zemích. XXXL výběr, TV reklamy s rodinou Putz, největší židle na světě nebo HIT KARTA jsou jen některé z důvodů, proč tomu tak je.

XXXLutz

Jméno Lutz pochází od zakladatelky Gertrudy Seifert, za svobodna Lutz, která z malé manufaktury na nábytek vybudovala největší řetězec obchodů s nábytkem v Rakousku.

V roce 1999 se firma přejmenovala z Lutz na XXXLutz. XXXL symbolizuje dosaženou velikost. XXXL je synonymem pro největší výběr nábytku, profesionální poradenství a široké spektrum servisu. V XXXL se také skrývá ambice být vždy lepší než všichni ostatní.

XXXL výběr za výhodné ceny je dnes známý v polovině Evropy. Pod značkou XXXL existují obchodní domy s nábytkem v 9 zemích.

Vývoj firemního loga
Reklama XXXLutz

Reklama

Reklamní koncept firmy XXXLutz je jedním z důvodů, proč je tato značka nejznámějším prodejcem nábytku v Rakousku. A podle ankety je také nejoblíbenějším.
Hlavní symboly reklamní politiky tvoří rodina Putz, červená židle a zákaznický věrnostní program HIT KARTA.
Porota International Advertising Association (IAA) vyhlásila v sekci pro Rakousko v roce 2010 vedoucího marketingu a mluvčího skupiny XXXLutz – pana Mag. Thomase Saligera – „Marketérem roku“.

Rodina Putz

Bez rodiny Putz (Familie Putz) je dnes už TV vysílání v Rakousku skoro nepředstavitelné. Od roku 1999 je rodina Putz, která bydlí v domě nábytku XXXLutz, neodmyslitelnou součástí reklamní scény v německy mluvícím prostoru.

Televizní spoty s rodinou Putz získaly v Rakousku v roce 2004 státní cenu za marketing. V roce 2008 byly zvoleny za jedny z neoblíbenějších TV spotů. Babičku Putz hraje v 5členné rodině známá česko-rakouská herečka Zdenka Procházková.

Oblíbenost těchto TV spotů spočívá také v tom, že obvykle reflektují aktuální události nebo parodují známé osobnosti. Rodina Putz je dneska v podstatě už kultovní záležitostí.

Rodina Putz
Symbol červené židle

Červená židle


V roce 2004 se stala reklamním logem společnosti červená židle.

Velká červená židle ze dřeva byla postavena skoro před každou pobočku a jako největší židle na světě (výška 30 metrů) přinesla XXXLutz zápis do Guinessovy knihy rekordů.

Červená židle je všeobecně známým symbolem domu z nábytkem XXXLutz.

HIT karta

HIT KARTA je věrnostní program pro zákazníky a jejich vstupenka do světa plného výhod a speciálních nabídek.

HIT KARTA byl jako marketingový koncept zaveden v roce 1999 a od té doby si v Rakousku získal oblibu u více než 1,6 milionu zákazníků.

Svůji HIT KARTU si může založit také každý zákazník v České republice.

Hit karma