Doprava & montáž

Způsoby dopravy, osobní odběr, zapůjčení dodávky, montáž, termín doručení

Jak se dozvím, kdy přesně mi dovezete zboží? Můžu si domluvit přesný čas?

Nákup v prodejně: předem vás budeme telefonicky kontaktovat pro domluvení termínu dopravy, dopravu zajišťuje servisní tým XXXLutz.
Nákup v e-shopu: dopravu zajišťují naši externí partneři
  • doprava spedicí (velký nábytek): předem vás budeme telefonicky kontaktovat pro domluvení termínu dopravy
  • doprava balíkovou službou (menší zboží): předem dostanete SMS s termínem doručení a v den doručení pak SMS s časovým oknem 3 hodin, ve kterém bude balík doručen, přesné datum doručení bohužel není možné domluvit na přání
E-shop: zda se jedná o spedici, nebo balík, zjistíte ve stavu objednávky. Zadejte 6místný kód své objednávky a své příjmení a uvidíte aktuální stav. U objednávky vytvořené na firmu napište místo příjmení název firmy.

6místný kód objednávky najdete v potvrzení objednávky/kupní smlouvě – je to kombinace čísel a písmen (někdy pouze písmena, nebo čísla), pro e-shop začíná vždy na „XZ“.

Zboží se zpravidla doručuje v pracovní dny v čase 8.00 – 17.00 hod. V den doručení dostanete ještě SMS pro připomenutí.

Máte další otázky? Kontaktujte nás

Kontaktní centrum

Napište nám svoji otázku nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.

Vaše osobní poradenská schůzka

Rádi se vám budeme věnovat také osobně. Zarezervujte si svůj osobní poradenský termín.