Doprava & montáž
Způsoby dopravy, osobní odběr, zapůjčení dodávky, montáž, termín doručení
Je možné změnit domluvený termín dopravy?
Nákup v prodejně: kontaktujte svoji prodejnu.
Nákup v e-shopu: dopravu zajišťují smluvní partneři, po expedici je možné domluvit termín přímo s dopravcem, před expedicí kontaktovat XXXLutz: +420 230 210 800, kontaktní centrum.
Ve stavu objednávky uvidíte, zda je váš nákup z e-shopu je už u dopravce. Zadejte 6místný kód své objednávky a své příjmení a uvidíte aktuální stav. U objednávky vytvořené na firmu napište místo příjmení název firmy.
6místný kód objednávky najdete v potvrzení objednávky/kupní smlouvě – je to kombinace čísel a písmen (někdy pouze písmena, nebo čísla), pro e-shop začíná vždy na „XZ“.
Pokud je nákup už u dopravce, můžete ho kontaktovat přes URL pro tracking objednávky.
Nákup v e-shopu: dopravu zajišťují smluvní partneři, po expedici je možné domluvit termín přímo s dopravcem, před expedicí kontaktovat XXXLutz: +420 230 210 800, kontaktní centrum.
Ve stavu objednávky uvidíte, zda je váš nákup z e-shopu je už u dopravce. Zadejte 6místný kód své objednávky a své příjmení a uvidíte aktuální stav. U objednávky vytvořené na firmu napište místo příjmení název firmy.
6místný kód objednávky najdete v potvrzení objednávky/kupní smlouvě – je to kombinace čísel a písmen (někdy pouze písmena, nebo čísla), pro e-shop začíná vždy na „XZ“.
Pokud je nákup už u dopravce, můžete ho kontaktovat přes URL pro tracking objednávky.
Máte další otázky? Kontaktujte nás
Vaše osobní poradenská schůzka
Rádi se vám budeme věnovat také osobně. Zarezervujte si svůj osobní poradenský termín.