Doprava & montáž

Způsoby dopravy, osobní odběr, zapůjčení dodávky, montáž, termín doručení

Je možné změnit domluvený termín dopravy?

Nákup v prodejně: kontaktujte svoji prodejnu.

Nákup v e-shopu: dopravu zajišťují smluvní partneři, po expedici je možné domluvit termín přímo s dopravcem, před expedicí kontaktovat XXXLutz: +420 230 210 800, kontaktní centrum.

Ve stavu objednávky uvidíte, zda je váš nákup z e-shopu je už u dopravce. Zadejte 6místný kód své objednávky a své příjmení a uvidíte aktuální stav. U objednávky vytvořené na firmu napište místo příjmení název firmy.

6místný kód objednávky najdete v potvrzení objednávky/kupní smlouvě – je to kombinace čísel a písmen (někdy pouze písmena, nebo čísla), pro e-shop začíná vždy na „XZ“.

Pokud je nákup už u dopravce, můžete ho kontaktovat přes URL pro tracking objednávky.

Máte další otázky? Kontaktujte nás

Kontaktní centrum

Napište nám svoji otázku nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.

Vaše osobní poradenská schůzka

Rádi se vám budeme věnovat také osobně. Zarezervujte si svůj osobní poradenský termín.