Vrácení & reklamace

Odstoupení od smlouvy, reklamace: návod, termíny, záruční doba

Objednávka z e-shopu mi přišla nekompletní nebo v poškozeném obalu

Zkontrolujte si prosím neporušenost balíků při převzetí zboží. Pokud je některý z balíků poškozený, zvolte jeden z těchto 2 postupů:
  1. zboží od řidiče nepřebírejte a kontaktujte nás: +420 230 210 800, kontaktní centrum
  2. zboží přeberte, ale napište do přepravního listu řidiči poznámku, že zboží bylo převzato s výhradou (pro případné pozdější podání reklamace)
Při převzetí doporučujeme také zkontrolovat, zda počet přebraných balíků souhlasí s počtem balíků uvedených na přepravním listu.

Máte další otázky? Kontaktujte nás

Kontaktní centrum

Napište nám svoji otázku nebo požadavek, odpovíme vám co nejdříve.

Vaše osobní poradenská schůzka

Rádi se vám budeme věnovat také osobně. Zarezervujte si svůj osobní poradenský termín.