Nákup on-line Způsoby dopravy Způsoby platby Výprodejové trháky Kompetentní poradenství Výhody s Hit kartou Aktuální akce
Kancelářský nábytek kategorie

Kancelářský nábytek

Produktů
Perfektni osvetleni pracovni
Ergonomicka pracovna
Kancelar na miru od XXXLutz
6 nejlepsich tipu pro otevreny obyvak

Kancelářský nábytek pro pracovnu nebo profesionální kancelář

Nejdůležitější rozhodnutí při nákupu kancelářského nábytku obvykle padne už při plánování kanceláře. Podle toho, zda hledáte kancelářský nábytek pro malou domácí kancelář nebo pro profesionální pracovnu, kde se konají obchodní schůzky a rozhovory se zákazníky, přichází do úvahu různý nábytek do kanceláře. Zatímco v soukromém sektoru jste již často dobře vybaveni malými sekretáři, stoly pro laptop a otočnými stoličkami, jsou v profesionálním prostředí nepostradatelná kvalitní kancelářská křesla a psací stoly z masivních materiálů jako dřevo a sklo. Koneckonců kancelářský nábytek již obvykle hodně říká o míře profesionality společnosti a na první pohled rozeznáte, zda je důraz kladen na seriózní vystupování. Kancelářský nábytek z pravého dřeva s kvalitní melaminovou vrstvou vypadá nejen dobře, je ale i obzvláště robustní a má dlouhou životnost. Stylové stolky z odolného skla a židle pro návštěvníky s ušlechtilými potahy z kůže nebo látky činí profesionální vystupování perfektní.

Základy kancelářského nábytku: co patří do pracovny?

Nezáleží na tom, zda se rozhodnete pro kancelářský nábytek v sadě nebo pro individuální samostatné kusy nábytku: základní vybavení pracovny zůstane stále stejné. Střed místnosti většinou tvoří psací stůl s vhodnou kancelářskou židlí. O ergonomii pracoviště se postarají speciální modely, jako jsou dynamické židle Sitness a stoly ke stání-sezení. O potřebný úložný prostor se postará ještě praktický pojízdný kontejner, který může být uložen pod stolem, a individuálním potřebám přizpůsobená řešení kancelářských skříní s roletami nebo klasickými regálovými dveřmi. Ten, kdo potřebuje obzvláště hodně úložného prostoru, je může kombinovat s regálovými skříněmi a závěsnými regály. Zde najdou své místo knihy, pořadače a papíry. Po umístění kancelářského nábytku může být kancelář vyzdobena dekorativním příslušenstvím.

Inteligentní řešení úložného prostoru pro vaši pracovnu

Právě v malých pracovnách platí, že je potřeba perfektně naplánovat úložný prostor. Protože v chaosu volných listů a technického vybavení nemůže nikdo dobře pracovat. V kancelářských regálech a skříních na šanony najdou svůj domov pořadače a důležité dokumenty, odborná literatura a datové nosiče najdou své místo v regálech na knihy a multimédia. V praktickém kancelářském nábytku s posuvnými nebo otočnými dvířky můžete nechat zmizet různý kancelářský materiál a pořadače. Také rohové regály s roletami nebo klasickými regálovými dveřmi, stejně jako přístavné nebo pojízdné kontejnery jsou opravdovými zázraky úložného prostoru, které mohou být „ukryty“ pod psacím stolem. S nimi máte nejdůležitější dokumenty hned po ruce, když je potřebujete.

Praktický kancelářský nábytek do pracovny koupit online

V e-shopu XXXLutz se můžete přesvědčit nejen o širokém výběru kancelářského nábytku od renomovaných výrobců. Pro profesionální naplánování kanceláře na míru si můžete také hned sjednat bezplatný termín pro konzultaci. Objednejte si hned teď pohodlně online nebo si nechte poradit v pobočkách XXXLutz. Naši experti vám také rádi pomohou s nastavením vaší nové kancelářské židle, vyberou s vámi vhodné příslušenství do vaší pracovny a rádi vám poradí při otázkách týkajících se montáže vašeho nového kancelářského nábytku.